سوالاتي كه دوستان از طريق تلفن و يا ايميل جواب گرفتن
تخصصی سخت افزارونرم افزار کامپیوتر

سوال : چگونه بازي اي را كه از اينترنت دانلود كردمو اجرا كنم؟البته براي كامپوتر؟

پاسخ : بستگي داره چه بازي اي بوده از كجا و به چه صورت و فرمت فايل آن چي باشه و ... واضح تر سوال كنيد.

=============================

سوال : چگونه همزمان از وای فای و کابل لن برای اتصال به اینترنت استفاده کنم؟

پاسخ :به صورت پيش فرض اين تنظيم فعال مي باشد مي توانيد مودم را به تنظيمات كارخانه برگردانيد و فقط تنظيم اتصال ADSL را روي آن اجام دهيد.

=============================

سوال : رمز وبلاگ منو یکی هک کرده و از طرفی ایمیلمم عوض کرده میخواسم ببینئ چطوری میتونم دوباره به وبلاگم دسترسی داشته باشم؟

پاسخ : فكر نمي كنم راهي وجود داشته باشه!

=============================

سوال : من فلشم تو کامپیوتر خودم بالا نمیاد جدیداً ولی تو کامپیوتر محل کارم یا دوستان بالا میاد قضیش چیه ؟

پاسخ : ويروس!

=============================

سوال : امکانات گرافیکی ویندوز 7 چی هستن؟

پاسخ : بهتره در اين رابطه كمي توي گوگل جستجو مي كرديد !

=============================

سوال :ويندوزمن اكس پي است سيستمم تاحدودي قديمي يك تم تبديل كننده ويندوزاكس پي به سون نسب كردم ازون موقع ويندوزم بالا نمياحالاچكاركنم

پاسخ :به لينك پيش نياز در قسمت پيوند ها مراجعه نماييد.

=============================

سوال : نرم افزار نصب کنم ولی درایو سی ودرایو دی فضای خالی ندارد وروی درایوهای دیگر نصب کردم وژیام می دهد که درایو سی | پر است خالی کن چه باید بکنم؟

پاسخ : زماني كه برنامه اي در درايو ديگري نصيب مي كنيد يك سري فايل ها را حتما بايد در شاخه ويندوز بريزد كه شما فضا نداريد و بايد اين فضا را برايش ايجاد كنيد. با پاك كرددن برنامه هاي اضافي يا فايل هاي موجود در Desktop  و  MyDocument و ... .

=============================

سوال : من چند وقتی هست ویندوز اكس پي نصب كردم ولي صدا از اسپيكرم پخش نميشه وقتي آهنگو ميزارم ارور ميده درايور كارت صدا روهم نصب كردم مشكل چيه

پاسخ : چه پيغامي ميده ؟‌ حتما درايور را اشتباه نصب كرده ايد.

=============================

سوال :  من لپ تاپ dell-5110 دارم . به تازگی وقتی ویندوزش رو عوض کردم از سه تا پورت usb فقط یکیش کار میکنه . یعنی هیچ وسیله ای از جمله فلش و موس و..و رو هیچ عکس العملی انجام نمیده . من فکر نمیکنم مشکلم سخت افزاری باشه چون همون موقعی که ویندوز عوض کردم اینطوری شد

پاسخ : بله احتمالش وجود داره ولي آيا درايور هاي ويندوز كامل نصب شده ؟! قبلش مطمئن بشو.

=============================

سوال : سی دی مادر بورد من نصب نمی شود در این صورت من باید چکار کنم؟

پاسخ : چطور مطمئن شديد ؟‌ مي تونيد فايل ها را از سايت سازنده مادربرد دانلود كنيد.

=============================

سوال : من چند وقتی هست ویندوز سون نصب کرده ام در قسمت ولکام ویندوز وقتی ویندوز میخواهد وارد دسکتاپ شود با نویز و لرزش همراه است دلیل این نویزو لرزش چیست آیا گرافیک مشکل داره این لرزش دقیقا مثل لرزشیه که ویندوز اکس پی وقتی گرافیک نداره هنگام بالا اومدن به وجود میاد

و شما این جواب رو به من دادید

معمولا زماني اين طور مي شود كه سيستم به سختي ويندوز را اجرا مي كند يعني همزمان مي خواهد چندين دستور مثل تصوير و صدا و خود ويندوز را اجرا كند كه به قول معروف كم مي آورد حالا ممكنه كه ويندوز شما خراب شده باشه يا ويروسي يا اينكه برنامه اي نصب كرده ايد كه سيستم شما توان اجراي آن را ندارد و يا درايو ويندوز پرشده !
___________________________________________________-
ولی به سیستم هیچ گونه فشاری وارد نمیشه
گرافیکم 1 هست امکان نداره کم بیاره
من ویندوز 7 رو دیدم که روی همین نوع گرافیک
ولی 512 راحت بدون هیچ لرزشی اجرا شده
حتی من خودم بازی روش نصب کردم که گرافیک زیادی میخواد و به راحتی اجراش کرده

پاسخ : يك احتمال ديگه وجود دارده كه مشكل از هارد شما باشه ! ابتدا درايو ويندوز را  Disk Cleanup كنيد سپس Defrag كنيد و در آخر روي درايو ويندوز كليك راست كنيد وارد تب Tools شويد روي دكمه Check Now كليك كنيد و هردو گزينه آن را فعال كنيد و Start را بزنيد به پيغام جواب Yes دهيد و سيستم را Restart كنيد و اجازه دهيد تا كارش را تمام كند.

نوشته شده توسط محمد علی زمانی در ساعت 10:8 | لینک  |  15 نظر یا پرسش

به نام هستي بخش

سلام

از دوستان تقاضا دارم قبل از خواندن و پرسش از قسمت پيوند ها لينك **** پيش نياز **** را مطالعه كنند

سوال : نود32نصب کردم اپدیت کردم فلش رو اسکن کردم تمام فایل ها پاک شد ولی حجمی از فلش کم نشده چطوری باید فایل پاک شده رو بر گردونم و اینکه چطور از حجم فلش کم کنم در حالی که فلشم خالیه؟
از تو هارد چطور میشه عکسا پاک شده رو بر گردوند؟

پاسخ : احتمال زياد فايل هايي كه مي ديديد ويروس بوده و شبيه فايل هاي شما بوده و معمولا اصل فايل ها مخفي مي باشند و به همين دليل حجمي از فلش كم نشه ! درضمن بدونيد كه ويروس ها حجم بسيار كمي دارند!!

براي برگرداندن فايل ها پس از ويروس كشي از حالت مخفي به عادي مي توانيد از برنامه Total Commande و يا دستور Attrib در Dos ويندوز استفاده كنيد.

==================================

سوال : من مشکلی با مرورگر اکسپلورر دارم و اونم اینکه فونت فارسی رو بصورت مربع می زنه مشکل فارسی ساز رو هم برطرف کردم!

پاسخ :‌ مشكل فارسي ساز را چطور برطرف كرده ايد ؟‌ يك بار از طريق مسير زير تنظيمات اينترنت را Reset كنيد. وارد Internet Option > Advanced  و روي دكمه Reset كليك كنيد و درضمن آيا شما با مرورگر هاي ديگر مثل Firefox هم همين مشكل را داريد ؟

=================================

سوال : چطور میشه وقت بازی هایی که تموم شده رو دوباره پر کنم؟؟؟ زود جواب بدین بازی نیمه مونده خیلی مهمه ادامش؟

پاسخ :‌احتمالا شما بايد براي ادامه اون بازي پول پرداخت كنيد! بعيد ميدونم از اين راه بشه اما ساعت سيستم را چند روزي عقب بكشيد شايد درست شد.

=================================

سوال : وقتی که برخی بازی ها وبرنامه ها رو باز می کنم خارج می شه نمی دونم باید چکار کنم؟
که یکی از کزینه ها close perogram است ودیگری online check است لطفا کمک کنید

پاسخ: احتمال زياد مشكل از درست نصب نبودن درايور كارت گرافيك شما مي باشد! و يا اينكه ويندوز شما خراب شده است.

=================================

سوال : من یه لب تاپ وایو مدل s series vpcs116fgدارم امروز که خواستم روشن کنم تعدادی خطوط رنگی به رنگ های مختلف رو مونیتور ظاهر شده اگر ممکنه کمکم کنید تا این مشکل رو رفع کنم . در ضمن درایور لب تاپ ایرادی نداره و اون خطوط به صفحه دسکتاب ربطی نداره و همون موقع که می خواهم روشن کنم قبل از اینکه صفحه اول دسکتاپ بالا بیاد اون خطوط ظاهر می شود

پاسخ: احتمالا اتصالي و يا قطعي در رابط و يا سيم هاي مانيتور داريد. به يه تعميركار يا گارانتي مراجعه كنيد و از درستي اتصالات مطمئن شويد

=================================

سوال : من یه ای دی دارم هر کاری میکنم که با یاهو مسنجر اونو باز کنم نمیتونم این کارو با تمام ورژن ها ی یاهو مسنر کردم بازم نمیشه میخوام از سایت ایمیلامو هم چک کنم بازم نمیشه اینم ارور:
sing-in problem
u pleas clik 'try again 'to-entyou id and password ,if you have forgotten you id or password, click'sing-in problems
این بود پایین هم این گزینه ها بودن :
new user sing-in peroblems try again

پاسخ: يعني اين كه شما رمز عبور را اشتباه وارد مي كنيد. ممكنه كسي پسورد شما را عوض كرده باشه مثلا هك شده باشه و شما نمي دونيد.

=================================

سوال :هر وقت به اینترنت توسط ADSL وصل میشم سیستم ریستارت یا خاموش میشه علتش چیه یا روشن نمیشه یا کلا از برق قطع میشیم بعد وصل میشیم ویندوز بالا میاد

پاسخ: احتمالا ويندوز شما ويروسي است.

=================================

سوال : من یه فلش پلیر از اینترنت دانلود کردم حالا سیستمم وارد چت روم نمیشود یه علامت زرد رنگ شبیه سپر در قسمت پایینی صفحه کامپیوتر هست حالا بایدچیکارکنم که وارد چت روم بشه

پاسخ: اون علامت ربطي به فلش پلير نداره اون براي به روز رساني هاي ويندوز هست. وارد نشدن هم اين روز دلايل زيادي داره كندي سرعت ، قديمي بودن ورژن ياهومسنجر و ... .

=================================

سوال : همسر من یه سایت داره کسی که این سایت رو راهاندازی کرد بعداز مدتی کوتاهی کردن در نوشتن مطالب تصمیم گرفتم این کاررو خودم انجام بدم ولی بلد نیستم وارد بشم
من خودم یه وبلاگ رژیمی دارم http://royayemann.blogfa.com/
متاسفانه فکر میکردم مثل وبلاگ هست

پاسخ: راستش لينكي كه داديد براي وبلاگ خودتون هست ، اما سايت چي شد ؟‌ معمولا برنامه نويس سايت يك لينك يا صفحه ورودي طراحي كرده كه شما بتونين از اون طريق وارد سايت بشيد و مطالب سايت را به روز كنيد. اين ها همه به نوع برنامه نويسي سايت ربط داره.

=================================

سوال : از ويندوز اورجينال لپ تاپم داشتم بک اپ مي گرفتم که در حين رايت دي وي دي سومي عمل رايت را ديگر انجام نمي داد و دي وي دي را سوخت . با تکرار انجام بک اپ گيري از نو کاري از پيش نرفت. حالا مي خواهم بدانم که ايا امکان اين هست که بک اپ را به طور کامل بتوانم انجام دهم و يا اينکه اگر ويندوزم بپره بايد قيد ريکاوري کردنش رو بزنم؟

پاسخ: احتمالا لپ تاپ شما Sony يا Asus است، حقيقت اينه كه من خودم زياد با اين مشكل برخورد كردم و هيچ وقت به درستي نتونستم از برخي لپ تاپ هاي اين دو برند Backup تهيه كنم. من خودم از برنامه Acronis استفاده مي كنم و از خود درايو ويندوز پشتيبان ميگيرم و اما مي تونيد از همان جايي كه لپ تاپ راخريده ايد سوال كنيد و يا نسخه رايت شده را دريافت كنيد.

=================================

سوال :چطور میشه بعد از نصب ویندوز برای Admin پسورد گذاشت تا کاربر با کلیدهای Alt+Delete+Ctrlواردش نشه.

پاسخ: روي My computer كليك راست كنيد وارد Manage  بشيد و از ليست Users and Group وارد Users بشيد و روي administrator كليك راست و Set password را بزنيد

=================================

سوال : من هر چیزی دانلود میکنم به صورت فایل زیپ دار است ونمی توانم ان راباز کنم باید چی کار کنم

پاسخ: نمي دونم خيلي احتمال ها وجود داره !!!

=================================

سوال : تمامی فایل های کامپیوتر من که تو دسکتاپ هستند تو دور همه اش یک کادر سیاه افتاده می خواستم دلیل و طرز از بین بردن این کادر رو بهم بگین

پاسخ: توي سوالات قبل پاسخ داده ام !

=================================

سوال : میخواستم بدونم متن چت هایی که در مسنجر انجام میدهم در کدام قسمت از RUN ویندوز 7ذخیره میشود و چه راهی وجود دارد که این متن های قبل پاک شود و کلا بعد از هر چت ذخیره نشود همچنین ادی ها و پسورد ها و ادرس سایتهایی که سرچ کردم.

پاسخ: چت هاي شما ربطي به Run ويندوز نداره! كافيه كه وارد منوي Messenger بشيد و وارد Preference و از آنجا وارد Message Archive. از اين مسير پيام ها را مي تونيد پاك كنيد. براي پاك كردن بقيه كافيه كه Clear History در آن مرورگري كه استفاده مي كنيد انجام دهيد.

=================================

سوال : ميخواستم بدانم ايا مخابرات يا ارگان ديگري از سايتهايي كه كاربر استفاده ميكند اگاه است؟
ايا شركتهاي ارايه دهنده اينترنت پرسرعت از سايتهايي كه كاربر استفاده ميكند اگاه است؟
لطفا در مورد كيفيت يا كميت اين اگاهي(ميزان اگاهي) در سيستم هاي ديال اپ و اي دي اس ال 2 توسط هر يك(مخابرات يا ارگان ديگر-شركتهاي ارايه دهنده اينترنت پرسرعت اي دي اس ال 2) كاملا توضيح دهيد.
احيانا چه تهديداتي(قانونا و يا ...) متوجه كاربر خواهد بود؟.
(خصوصا در بازديد از سايتهاي ف@@@رشده اعم از سياسي_جتماعي_غير اخلاقي و....)

پاسخ: بله كاملا اين آگاهاي وجود دارد در همه،حتي در پيام هاي چت! البته به غير از سايت هايي كه از پروتكل Https استفاده مي كنند،

هرگونه كه فكري كه در ذهن شما تصور بشود.

=================================

سوال : چرا فایل های من در ویدو سیدی به صورت کامل اجرا میشه ولی وقتی میخوام توی لب تابم کپی بگیرم کپی میشه ولی پوشه خالیه ممکنه رمز داشته باشن
در ضمن فایل ها صوتی هستند

پاسخ: احتمال زياد فايل هاي شما Wave هستند، شما مي بايست اين فايل ها را تبديل به MP3 كنيد و در سيستم ذخيره كنيد.

=================================

سوال : یکی ازusbمن تو لپ تاپ کارنمیکنه چطوری میشه کارش انداخت ؟

پاسخ: احتمالا مشكل سخت افزاري است !

=================================

سوال : اچ پی سی HPC تو درایو سی چیه کارش چیه میخوام ببینم از همه کارایی که تو روز انجام میدی یه کپی میگیره حتی همین نظرایی که الان به شما میدم یا از ایمیل هایی که به کسی میدی یا کسی بهت کامنت میده کسی میتونه از همین اچ پی سی بره و پیدا کنه.

پاسخ: احتمال ۹۹٪ سيستم شما ويروسي و داراي يك جاسوس افزار است، ويندوز را به روشي كه قبلا گفته ام عوض كنيد و تمامي رمز هاي عبوري خودتون را نيز تغيير بدهيد.

=================================

سوال : من داخل يك شبكه كه بين دو كامپيوتر فايل به اشتراك گذاشتم براي مثال از كامپيوتر 1 مي تونم فايل اشتراك كامپيوتر 2 را ببينم و داخل فايل به اشتراك گذاشته 2 فايل كپي كنم خذف كنم و پيست كنم
ولي از كامپيوتر 2 به 1 فقط مي تونم فايلهاي به اشتراك گذاشته شده كامپيوتر 1 را ببينم و حق كپي فايلها يا حذف و يا پيست فايلي را ار 2 به 1 ندادم؟

پاسخ: پوشه اي كه براي شما به اشتراك گذاشته شده با دسترسي Read Only مي باشد. مي بايست در كامپيوتر موردنظر دسترسي پوشه اشتراك گذاشته را آزاد كنيد. روي پوشه مورد نظر كليك راست كنيد و وارد sharing and security بشيد روي دكمه Permission كليك كنيد و به Every one دسترسي كامل بدهيد.

=================================

سوال : لپ تاپ من دل 5010 است.بلوتوث لپتاپ من از کار افتاد.گفت باید درایورش را نصب کنم.نیم ساعت پس از نصب درایور سیستم هنگ کرد.سیتم را خاموش کردم،مجدد که روشن کردم،ویندوز بالا نمیمد.یک صفح مشکی باز شده و گفته ویندوز را repair کن.ولی سی دی ویندوز را هم که می گذارم هیچی تغییر نمی کند.چه کار کنم؟

پاسخ: زماني كه سيستم را روشن كرده ايد بلافاصله كليد F8 را پشت سر هم بزنيد و از ليست گزينه Last know good configuration..... را انتخاب كنيد اگر ويندوز بالا آمد ادامه دهيد اگر نه مجدد ويندوز نصب كنيد.

=================================

سوال : من وارد سایتی شدم که پسورد وایمیلم رو خواست منم دادم ولی حدود8روزطول کشید که تبلیغات و...برام ارسال میکردن ترسیدم هک بشم که هم ایمیلم هم پسوردم رو کامل پاک کردم حالا ترسم ازاینه که عکسهای خانوادگیمون توی پوشه روی صفحه اصلی کامپیوتر هست میخواستم کمکم کنید که اگه کامپیوترهک شده به عکسهای خانوادگیمون دسترسی داره.ازکجا بفهمم که هک شدم ویندوز7 است کمک کنید

پاسخ: اگر يك آنتي ويروس به روز و سالم داشته باشيد مشكلي پيش نمياد و ديگر هرگز در هيچ سايتي حتي F@ce@@@Book  وارد نكنيد.

=================================

سوال : من چندبار از طریق یاهو مسنجرهک شدم میخواستم بدونم که احتمال داره کسی که هکم کرده به اطلاعات داخل درایوهام دسترسی پیدا کرده باشه

پاسخ: بستگي داره چطور اين كار را انجام داده باشه اما احتمالش وجود داره

=================================

سوال : یه مدته که وقتی به لپ تاپم فلش وصل میشه حجم فلش رو می خونه ولی اطلاعات فلش رو نمی خونه و وقتی که می خوام format کنم و چیزی داخلش copy کنم یه Errorمیاد که حجم کلی فلش و حجم اطلاعات موجود در فلش رو نشون میده

پاسخ: فلش ويروسي مي باشد برخي از ويروس ها اجازه فرمت شدن را هم نمي دهند.

=================================

سوال : چرا وقتی متن ورد را به پی دی اف تبدیل می کنم فایل پی دی اف شده راست چین می شود؟

پاسخ: به تنظيمات برنامه تبديل به PDF مربوط ميشه.

=================================

سوال : میشه با یوزر و پسورد adsl دیگری وارد اینترنت شد با adsl دیگری

پاسخ: خير نميشه ! مگر اينكه شما هم از همان شركت اينترنت كرفته باشيد و آن شركت محدود نكرده باشه!

=================================

سوال : مدم ای دی اس الم کار نمیکنه.زمان راه اندازی آن توسط مخابرات چند ساعته؟

پاسخ: اگه از مخابرات اينترنت گرفته اين توصيه مي كنم عوضش كنيد و معمولا بين ۱۲ تا يك هفته طول ميكشه

=================================

سوال : چگونه می تونم کلیه ویدئوهای ویندوز7 را سرچ کنم وببینم

پاسخ: از كجا ؟ اينترنت يا داخل خود كامپيوتر ؟

داخل خود كامپيوتر كافيه وارد قسمت Search بشيد و يا در بالاي MyComputer سمت راست پسوند هاي تمامي فايل هاي فيلم را بنويسيد. مانند   avi.* flv.* mpeg.* , ...

=================================

سوال : من پسورد ایمیلم رو فراموش کردم و از یک راه حل معرفی کردن اقدام کردم ولی از من سوالات موقع درست کردن ایمیلم پرسید ولی من آنها روهم فراموش کردم حالا چکار باید بکنم؟ وسوال دیگه در ایمیلم چندایمیل داشتم که هم از این باکس وهم از سطل اشغال حذفشون کردم چطور میتونم آنهارو بازیابی کنم؟

پاسخ: براي هيچ كدام راه حلي وجود ندارد !

=================================

سوال : نمی تونم در یاهو ایمیلمو چک کنم-هر وقت آدرس و passwordایمیلمو وارد می کنمsing inنمیشه

پاسخ: حتما داريد اشتباه وارد مي كنيد.

=================================

سوال : چطوری میتونم از نرم افزار اوبونتو به شبکه اینترنت متصل بشم و همچنین یاهو مسنجر ؟تازه نصب کردم نمیدونم از کجا باید برم تا به شبکه متصل شوم

پاسخ: توصيه مي كنم ابتدا اطلاعات خودتو توي اين سيستم عامل نه برنامه بيشتر كنيد در فروم ها بسيار توضيح داده شده !

=================================

سوال : من حدودا 1 ماه پیش بطور اتفاقی pass جیمیلمو delete کردم می خواستم بدونم امکان بازیابیش هست یا نه؟(پسورد فراموش نشده پاک شده)

پاسخ: پسورد را پاك كرديد ؟ !!! چطور ؟‌ جاش چي گذاشتين ؟‌

=================================

سوال : من دنبال برنامه ای میگردم که موقع استفاده مجبور باشی از اینترنت خارج بشی.
که توی بعضی ادارات استفاده میشه.

پاسخ: تابحال نديده ام.

=================================

سوال : چگونه ميتوان نرم افزار TeamViewer را بي نياز از license code كرد

پاسخ: نبايد آن را نصب كنيد كافيه آن را اجرا كنيد. يا Run  كنيد

=================================

سوال : من از adsl استفاده می کنم سری قبل که شارژ کردم به راحتی هم لپ تاپ و هم کامپیوترم همزمان به اینترنت دسترسی داشتند ولی این سری همزمان لپ تاپ و کامپیوترم نمی تونن به اینترنت وصل بشن.adsl رو تنظیماتش رو ریست کردم و دوباره راه اندازی کردم باز درست نشد

پاسخ: احتمالا شما هم از USB استفاده مي كرديد و هم از LAN  و اين كار غير منطقي است. شما بايد از يك Hub استفاده كنيد و هردو سيستم از Lan استفاده كنند مگر اينكه شبكه بي سيم داشته باشيد در غير اينصورت تنظيمات مودم شما بايد تعريف بشود. چك كنيد كه آيا هردو سيستم IP مي گيرند ؟‌ IP ها يكي نباشند !

=================================

سوال : قبلا ایمیلیو برای reset کردن آی دیم داده بودم که الان هر چی ازmy accunt پاکش میکنم پاک میشه ولی 2باره با اون ایمیل resetمیشه و اون فرد داره از آی دیم سواستفاده میکنه

پاسخ: شما نبايد اون را پاك كنيد بايد يك ايميل جديد جايگزين كنيد. اگر باز هم ادامه داشت احتمالا سيستم شما داراي يك نرم افزار جاسوسي مي باشد.

=================================

سوال : اگه میشه بهم بگین که چه جور تو یاهو مسنجر میتونم چت هایی که کردم یا برام قبلا امده رو ببینم؟

پاسخ: وارد منوي Messenger بشيد و وارد Preference و از آنجا وارد Message Archive.

=================================

سوال : ایا سیستم به غیر از اسپیکر می تواندصدا داشته باشد

پاسخ: بله معمولا كيس ها يا مادربرد ها داراي يك بلند گوي كوچيك هستند كه بيشتر تك بوق يا بيپ مي زنند و اين هميشه گي نيست در زماني كه سيستم دچار خطا بشود و يا درحال بالا آمدن باشد

=================================

سوال : سلام من وب کم UVC دارم ولی سی دی اونو گم کردم

پاسخ: وارد سايت سازندش بشيد و از آنجا دانلود كنيد.

=================================

سوال : من برنامه پیرمیر رو نصب کردم، بنظر کامل نصب شده، اما یسری کارهارو نمیتونم باهاش انجام بدم، خواستم پاک کنم اما نه در ادریموو هست نه آنیستال داره!
در پوشه برنامه های ادوبی هم نیست و در یک فلدر جدا در درایو سی هستش که فقط یک فایل 136 مگابایتی داره.

پاسخ: با برنامه your Uninstaller امتحان كنيد.

=================================

سوال : من از نسخه دانلود یاهو مسنجر 11 استفاده میکنم اما چند روزی هست که آن نشدم و دائم ارور میده که شما از نسخه قدیمی استفاده میکنی باید آپگریدش کنی در حالیکه دقیقن آن میشم و درست زمانی که صفحه باز میشه این ارور میاد و اجازه نمیده آفهامو چک کنم.ریمومش کردم ری استارت هم کردم دوباره نصبش کردم اما بازهم همون ارور رو میده البته شک ندارم سیستم ویروسیه اما از اونجایی که درایو سی من با هجم 11 گیگ خالی که نمیدونم چرا پر نشون میده و نمیتونم ویروس یاب نصب کنم لطفا راهنماییم کنیم که اولا چرا درایوم پر نشون میده در حالیکه صرفن ویندوز نصبه البته ویندوز 2003 نصبه وبرنامه های زیادی ندارم نمیتونم ویروس یاب نصب کنم که ویروسیابی کنم.2- چرا یاهو مسنجر این ارور رو میده و با وجود نصب مجددش بازم کاری از پیش نبردم

پاسخ: نمي دونم وقتي ميدونيد ويروسيه نميشه حرف زد.

=================================

سوال : من ویندوز سیون نصب کردم اما هر کاری که بگی انجام دادم نشد حتی رفتم یه کارت صدای که سیون و ویستا را ساپرد میکنه را خریدم اما باز نشد

پاسخ: ازمدل USB امتحان كردي ؟‌ ممكنه مادربرد شما مشكل داشته باشه.

=================================

سوال : من از اینترنت 4تا فایل ویدئو استوریو رو ذخیره کردم دو ساعتی طول کشید و روی دکستاپ اومده اما نمیتونم نصبش کنم چیزی برای نصب انگار ندارم فکر میکردم خودش وقتی ذخیره میشه قابل استفادست

پاسخ: احتمالا برنامه فشرده شده است و به ۴قسمت تقسيم شده كه راحت تر دانلود كنيد شما بايد از حالت فشرده خارج كنيد و سپس شروع به نصب كنيد. مگر اينكه فايل ها خراب دانلود شده باشند.

=================================

سوال : سلام چند وقتیه که تصویر پس زمینه {دسکتاپ}میپره وپایینسمت راست این پیام رومیده windows7 build7601 copy of windows is not genuine

پاسخ: در سوالات قبل پاسخ دادم ! ويندوز را بايد Active كنيد.

=================================

سوال : شاید اختلاف در فونت دارید !" برای این باید چیکار کنم خب؟

پاسخ: بايد ببنيد طرف مقابل از چه فونت هايي استفاده مي كند شما هم آن را روي سيستم خود نصب كنيد.

=================================

سوال : من هر وقت ویندوز عوض میکنم فضای استفاده شده درایو سی حدود بیست گیگ است اما بعد از چند ساعت که هیچی هم نصب نکردم به فضاش یک گیگ اضافه میشه تا حدود چهل گیگ میره. دیسک کلین آپ و دیفرگ هم کردم اما فایده ای نداره.

پاسخ: احتمالا ويروسيه و شما ويندوز را كه نصب كرده اين نكات گفته شده را انجام نمي دهيد و دوباره ويروسي مي شود.

=================================

سوال : دادشم رو لپ تاپم ویندوز جدید ریخت ولی درایو شخصیمو که حدود 95 گیگ اطلاعات داشتو اشتباهی پاک کرده .میخواستم ببینم امکان بازیابی اطلاعاتم هس؟؟؟؟خیلی از اطلاعاتمو اصلا ازشون بک اپ ندارم

پاسخ: بله ميشه اما نه بسورت ۱۰۰٪ از برنامه هايي مثل recovery my file  مي توانيد كمك بگيريد

=================================

سوال : چطوری میتونم جلوی آپدیت کردن ویندوز 7 را بگیرم
یک ماه بعد از نصب ، ویندوز من خود به خود آپدیت میکنه واین باعث میشه تصویر دسکتاپ سیاه بشه و دیگه نمیتونم نود 32 را آپدیت کنم

پاسخ: به روز كردن نود ۳۲ ربطي به به روز رساني هاي ويندوز ۷ نداره! براي غيرفعال كردن به روز رساني هاي ويندوز۷ وارد كنترل پنل بشيد وارد Windows Update>change Setting و تمام تيك ها را برداريد و Important Update را هم روي Never بگذاريد.

=================================

سوال : بررسي كنيد آيا درايو 16 بيتي بر روي سيستم شما وجود دارد يا خير؟
چطوري ميتونيم بفهميم

پاسخ: زماني كه درايور يك سخت افزار را نصب يا دانلود مي كنيد جايي توضيح داده است كه 64 بيتي است يا خير

=================================

سوال : من هر بازی رو سیستمم نصب میکنم یه ارور میده که یه فایل با پسوندdll حذف شده چطوری درستش کنم؟

پاسخ: شايد بتونيد اون فايل Dll را از اينترنت پيدا كنيد. و يا اين كه ويندوز خودتون را يك بار بازسازي كنيد.

=================================

سوال : من زیر نویس رو میذارم تو km player ولی با یه زبون عجیب غریب ترجمش رو میاره چیکار کنم ؟

پاسخ: برخي از زيرنويس ها از فونت خاصي استفاده كرده اند و يا استاندارد ها را رعايت نكرده اند براي همين مشكل پيدا مي كنند شايد مشكل شما با برنامه VLC حل بشه.

=================================

سوال : وقتی برنامه ی را دانلود می کنم دانلود نصفه انجام می شه یعنی از 30 دقیقه 20 دقیقه پر میشه و بقیه دانلود صورت نمی گیه دلیلش چیه؟

پاسخ: كندي سرعت، ويروسي بودن،و ... . با برنامه هايي مثل Internet Download Manager دانلود كنيد.

=================================

سوال : من لپ تاپی دارم با ویندوز سون . وقتی که در حالت عادی در لپ تاپ رو می بندم و دوباره بازش می کنم در حالت هنگه و فقط صفحه سیاه هست که هیچ کاری نمی شه کرد مگر خاموش کردن . در حالی که وقتی ویندوزم ایکس پی بود بعد از باز کردن مجدد در لپ تاپ صفحه لوگین ویندوز میومد و بر نامه ها همگی مجدد ران میشد و هیچ مشکلی نبود .
ممکنه بفرمایید ایراد کار کجاست؟

پاسخ: زماني كه درب لپ تاپ را مي بنديد سيستم در حالت Standby مي رود احتمالا با نصب ويندوز ۷  يكي از درايور هاي سيستم شما به درستي نصب نمي باشد.

=================================

سوال : مدتی که وقتی داخل هر وبلاگی که میخوام برم وقتی میخوام قسمت نظرات وبلاگ و باز کنم بعضی وقتها صفحه باز میشه و نظرات و نشون میده وبعضی وقتها باز که میشه صفحه نظرات و سفید نشون میده یعنی هیچی از نظرات ونشون نمیده وهمراش این error و میده: Object dosent support this property or method"," number":- 2146827850,"description .البته هر وقت که صفحه اینترنتم و باز میکنم قبل از این که بخوام برم توی یه سایتی اول همینerror میاد.لب تاپ آنتی ویروس Nod32داره ولی نمیدونم چرا اینطوری شد

پاسخ: كندي اينترنت و گاهي اوقات مشكلات وبلاگ ها باعث اين مشكل هستند و شما به غير از IE  مثلا  Firefox  استفاده كنيد.

=================================

سوال : من لپ msiدارم چند وقتی که لپ تاپم فایل های تصویری رو قطع و وصل می کنه لازمه بگم فیلم های باکیفیت یا فیلمی که از روی ماهوار ضبط شدند مشکل چیه ؟

پاسخ: دقيق نمي دونم اما آيا همه فيلم ها اينطور ميشه ؟‌ ضبط كننده مشكلي نداره ؟‌ پخش كننده شما چي ؟‌با برنامه ي ديگه اي تست كرديد ؟‌ مثلا Km-player يا VLC ؟‌ فلش يا DVD-Rom شما مشكلي نداره ؟‌

=================================

سوال : بعد از نصب ویندوز شون جدید برنامه هایی مثل الکل و دانلود منیجر با فونت هایی میان که قابل خوندن نیست باید چی کارش کنم؟

پاسخ: از نسخه هاي بروزتر آن ها استفاده كنيد.

=================================

سوال : هدفون من مشكلي نداره اما جز فايل هاي صوتي و تصويري كه تو سيستمم هست هيچ صداي ديگه اي رو پخش نمي كنه. مثلا صداي يوتوب يا چت روم يا هرچي كه تو اينترنت هست. حتي صداي بالا اومدن ويندوز هم پخش نمي كنه. همه ي اين صداها از اسپيكر پخش ميشه اما از اسپيكر پخش نميشه. چراااااااااااا؟ اين توضيحم بدم كه ويندوزم ايكس پي هستش!

پاسخ: بالاخره چي شد ؟‌از اسپيكر صدا مياد يا نمياد ؟‌ برخي از هد فون ها با سيستم ها مشكل دارند مثلا اگه شما فيش هدفون را كامل وارد نكنيد احتمالا صدا دارد اگر هم بازم صدا نداشت بايد بگردي توي تنظيمات كارت صداي نصب شده ! كامل نمي تونم توضيح بدم چون مدل هاي ريادي داريم اما مثلا در كنترل پنل برنامه اي است به نام SoundMAX توي اون برنامه مي باتنظيمات بازي كن ببين جواب ميگيري يا نه ؟ مثلا تنظيمات بلندگوها روي 2.1 يا Sterio باشه.

=================================

سوال : من ویندوز 7 نصب کردم ولی هرچه اهنگ میزارم نمیتونم گوش بدم صداش در نمیاد باید چکار کنم cdمادر بوردشم نصب کردم

پاسخ: تنها نصب مادربرد كافي نيست بايد درايور كارت صدا را هم نصب كنيد.

=================================

سوال : من یک بازی رایانه ای رو نصب کردم و بعد از کلیک روی آیکون بازی این ارور اومد:
seam must be running to play this game

پاسخ: خودش داره ميگه كه بايد چيزي به اسم Seam ازقبل نصب باشه تا بتواني بازي كني.

=================================

سوال :

۱) مدتی است، به طور مرتب دو یا چند فایل با پسوند "TMP" در فولدر تمپ Temp سیستم ویندوز 7 منT ایجاد میشه، که قابل پاک شدن نیست! و تنها در حالتِ safe mode می توانم آنها را پاک کنم، در این مواقع، در ارتباط اینترنتی ام اخلال ایجاد و یا قطع میشه و وقتی با آنتی ویروس نود 32 ام اسکن می کنم و یا دستی در حالت safe mode این فایل ها را پاک می کنم، مشکل موقتا برطرف میشه اما باز بعد از چند ساعت کار با اینترنت، دوباره همین مشکل پیش میاد! میشه من را راهنمایی کنید که این مشکل از کجاست و چطور می تونم برای همیشه آن را برطرف کنم؟
2) آیا وجود فایل هایی با پسوند exe در فولدر System Volume Information در درایو ها نشان از وجود ویروس یا بد افزار هست؟
3) چطور میتوانیم از وجود احیانا یک keylogger در روی سیستم مان مطلع شده و آنرا از بین ببریم...

پاسخ:

۱- فايل ها و پوشه هايي به نام temp براي برنامه هايي هستند كه شما از آن استفاده مي كنيد و موقتي هستند، حال شما بايد يك بار فايل ها را پاك كنيد و برنامه هايي را كه استفاده مي كنيد را باز كنيد ببينيد كدام برنامه آن ها را ايجاد مي كند. معمولا بعد از بستن برنامه آن فايل ها نيز بايد پاك شوند اگر پاك نشد آن برنامه مشكل را ايجاد مي كند

۲- پوشه System Volume Information  مربوط به خود ويندوز مي باشد اما فايل exe نبايد در آن وجود داشته باشد و بودنش نشانه وجود ويروس است.

۳-كافيه كه يك آنتي ويروس سالم و به روز داشته باشيد.(البته در حداقل امكان).درضمن ويندوز را بايد به صورتي كه قبلا توضيح دادم نصب و ويروس كشي كرده باشيد.

=================================

سوال : من چند وقتی هست ویندوز سون نصب کرده ام در قسمت ولکام ویندوز وقتی ویندوز میخواهد وارد دسکتاپ شود با نویز و لرزش همراه است دلیل این نویزو لرزش چیست آیا گرافیک مشکل داره این لرزش دقیقا مثل لرزشیه که ویندوز اکس پی وقتی گرافیک نداره هنگام بالا اومدن به وجود میاد

پاسخ: معمولا زماني اين طور مي شود كه سيستم به سختي ويندوز را اجرا مي كند يعني همزمان مي خواهد چندين دستور مثل تصوير و صدا و خود ويندوز را اجرا كند كه به قول معروف كم مي آورد حالا ممكنه كه ويندوز شما خراب شده باشه يا ويروسي يا اينكه برنامه اي نصب كرده ايد كه سيستم شما توان اجراي آن را ندارد و يا درايو ويندوز پرشده !

=================================

سوال : من وقی dvd یا cd رو داخل کامپیوتر می زارم انو نمی خونه و توی مای کامپیوتر هم اون درایو مربوط به خواندن dvd نیستش نمی دونم چی شده اما تا دیروز به درستی کار می کرد.

پاسخ: قبلا به اين سوال پاسخ داده ام

=================================

سوال :1_2 هفته پیش مادربرد رو بردم یه رم بهش اضافه کردم و یکی از خازنهاش رو هم تعویض کردم. از اون تاریخ که آوردمش و به سیستمم وصل کردم و تمام کابلهارو نصب کردم، ولی متاسفانه سی دی رامم (همون سی دی رایترم) کار نمیکنه. البته برقش وصله اما هیچ احساسی نسبت به سی دی نداره. وداخل مای کامپیوتر هم درایومربوط به سی دی که قبلا" وجود داشت، دیگه نیست.
گفتم سر فرصت ویندوز عوض میکنم درست میشه. اما حالا که اومدم و سی دی ویندوز رو گذاشتم تازه یادم افتاد که سی دی رو نمیخونه ....

ویندوز رو هم که نمیشه تو فلش ریخت ؟ میشه؟ که از اون طریق نصب کنم....
چیکار کنم؟

پاسخ: يك بار bios مادربرد را reset كنيد (با باطري در آوردن يا جامپر مخصوص).از كاركردن writer روي يك دستگاه ديگه مطمئن شويد.

ويندوز را هم مي توانيد روي فلش ريخت با برنامه UNetbootin

 ===============================

سوال :‌میتونم روی ویندوز سون، ویندوز اکس پی بریزم ؟

پاسخ :بله كافيه ويندوز XP را روي يكي از درايو ها به غير از ويندوز ۷ نصب كنيد و با استفاده از برنامه EasyBCD از داخل ويندوز XP، بايد Bootloader ويندوز ۷ را نصب كنيد

 ===============================

سوال :وقتی می خوام آفس نصب کنم ارور میده چه باید کرد؟

پاسخ :چي بگم ؟

 ===============================

سوال :‌ وقتی کامپیوتر روشن میشه فقط دکستاپ بالا نمیاد بجاش یکسره میره تو مای کامپیوتروصفحه ی دکستاپ سیاه میمونه

پاسخ : با دكمه هاي Alt+ctrl+Del برنامه Task manager را باز كنيد و New Task كليك كنيد سپس كلمه explorer را وارد كنيد تا دسكتاپ باز شود.

==============================

سوال : کیبرد دستور انگلیس تایپ نمیکنه نمی تونم ایمیلم رو بنویسم زبان گوگلم یه زبان بیگانه شده
الان نیاز دارم تنظیماتش برگرده.

پاسخ : وارد مسير زير بشويد Control panel > Regional langouage  سپس قسمت Standard and format  را روي Farsi و كشور را روي ايران بگذاريد و وارد تب Language شويد و زبان فارسي را با دكمه Detales اضافه كنيد و در تب Advanced نيز زبان فارسي را انتخاب كنيد.در آخر سيستم را يك بار Restart كنيد.

 ===============================

سوال :‌مشکلی که من دارم چندعکس داشتم حذف کردم ولان ریکاوری کردم اما الان بعضی از انها باز نمی شن مشکلش چیه

پاسخ : مشكل ريكاوري همينه براي اين كه كامل به درستي برگردن بايد يك متخصص آن ها را بازگرداني كند اما برخي از اطلاعات هم به درستي بازنمي گردد.

 ===============================

سوال :‌میخواستم وبلاگمو(بلاگفا) حذف کنم ولی نمیشه کلمه عیور مدیر وبلاگ رو میدم خطا میده

مینویسه : کلمه عبور اشتباه است
میخواستم ببینم اشکال از چیه در ضمن من کلمه عبور رو درست وارد میکنم

پاسخ : بهتره يك ايميل به خود بلاگفا بزنيد و براشون مشكلات را توضيح بديد

 ===============================

سوال :‌سی پی یو( core)با(celeron)چه قرقی داره

پاسخ : celeron از سري هاي قديمي است و مقدار كش يا حافظه نهان آن بين 128 كيلوبايت تا 1 مگابايت است و قيمت آن ارزانتر اما Core ها ازمعماري جديد تري برخورداد هستند و داراي كش بالاتر بين 3 مگابايت تا ۱۲ مگابايت و قيمت و كارايي بالاتر نيز هستند. در Core ها هرهسته مي تواند از كش لايه ۳ هر هسته ديگر به صورت اشتراكي استفاده كند.

 ===============================

سوال :‌ تقریبا 2 ماه پیش لپ تاپ من با وجود اینکه آنتی ویروس داشتم ؛ ای ست ( البته کرک شده بود ) ویروسی شد ومن آنتی ویروسمو پاک کردم و یکی یکی همه آنتی ویروس های موجود در دی وی دی کینگ رو می ریختم و هی اسکن می کردم که با هرکدام آنها یه سری ویروس پیدا کرد که بیشترشون از شاخه ویروسهای وین 32 بود .(البته هنوز هم سیستمم گیر داره )

برای نصب یکی از این آنتی ویروسها باید از محیط سیف مود استفاده میکردم ، اما وقتی برگشتم   به محیط عادی ویندوز کنار بعضی شرتکاتهام علامتی شبیه مدال اومده بود که آبی و زرده برای از بین بردن این علامت من کار اشتباهی انجام دادم !!!
از قسمت ران وارد کنترل یوزر پسووردز2 شدم و اونجا که کنار اسم پروفایلم ادمینستریتور نوشته شده بود به نرمال یوزر تغییر دادم ، حالا دیگه برای اجرا کردن بیشتر برنامه ها مشکل دارم و اجازه استفاده از اونا رو ندارم ، بهم میگه برای استفاده باید پسوورد ادمین... و بزنم ...... حالا باید چی کار کنم ؟

پاسخ : باز دوباره با Safe Mode وارد بشيد و دسترسي كاربرا را به حالت قبل برگردونيد، اما مشكل شما اينه كه ويروس ها فايل هاي اصلي ويندوز شما را خراب كرده و آنتي ويروس ها معمولا آن ها را پاك مي كنند بهترين راه نصب مجدد ويندوز است.

 ===============================

سوال :یه سیستم دادم برام یه خدمات کامپیوتری جمع کرد ویندوزشم ریخت حالاوقتیمیخوام ویندوزشو عوض کنم وقتی که سیدی ویندوز رو تو دستگاه میزارم صفحه مانیتور سیاه میشه و کامپیوتر هیچ کاری انجام نمیده به نظرم این تنظیم رو خدمات کامپیوتره انجام داده تا من مجبور باشم همیشه پیش اون برم تا ویندوز رو عوض کنم

پاسخ : بعيد مي دونم احتمالا CD شما مشكل داده چون اكه طرف بخواد اجازه نده روش رمز ميذاره درصورتي كه شما به هيچ گونه رمزي برخورد نكرديد.

 ===============================

سوال :‌فایلی را میخواهم دانلود کنم. از ایمیل یا از جای دیگر. اگر نام فایل فارسی باشد به جای فونت فارسی فونت دیگری (مثل صنؕعة ؕسر) ذخیره میشود.  آیا راه حلی برای این مسئله هست؟

پاسخ : حقيقت من خودم هم همين مشكل را دارم فكر مي كنم دليلش اينه كه ياهو با اسم هاي فارسي طولاني مشكل داره اما بعد از دانلود من آن را تغير نام مي دهم و مشكلي ندارم و يا با برنامه IDM دانلود مي كنم و خودكار اين مشكل را حل مي كند.

 ===============================

سوال :‌ چندوقتی هست که من وقتی وارد ایمیلم میشه ازم هی پسورد میخواد قبلا اینطور نبود .از بعضی دوستان هم پرسیدم میگن بعضی مواقع برا ما هم اینطور میشه ولی به این طرزی که هر لحظه پسورد بخواد نیست . درضمن چندوقت پیش یه ایمیل داشتم که هک شد دیگه باز نشد باز  یه آی دی دیگه ساختم ولی بازهم اینطور شد قبلی هم همینطور بود ولی نه به این زارکه هی پسورد بخواد.

پاسخ : زماني كه ياهو ببيند شما زياد رمز را اشتباه وارد مي كنيد چه خودتان چه كس ديگري اين كار را مي كند و احتمالا روي سيستم شما برنامه جاسوسي نصب مي باشد.

===============================

سوال : چطور میتونم کاری کنم دوستانم در یاهو مسنجر متوجه رفت  و آمد من نشوند؟

پاسخ :‌دو راه داريد يا اين كه هميشه در حالت Invisible باشيد و يا اين كه كساني كه مي خواهيد نداند شما آنلاين  هستيد روي ID آن ها كليك راست كنيد و وارد منوي Steal Setting بشويد و Appear Offline را انتخاب كنيد.

=============================

سوال : بعد از نصب یک برنامه (برنامه نانواسکوپ، مربوط به دستگاه نانو ایندنتیشن) دیگه لپتاپم استندبای نمی شه برنامه آن ایستال نداره ولی بعد از پاک کردنش هم بازم لپ تاپم استند بای و هایرنیت نمی شه ویندوزم هم ایکس پی هست حالا چکار کنم؟؟ (کارت گرافیک رو هم دوباره نصب کردم بی فایده بود!)

پاسخ : احتمالا يكسري درايور يا Dll روي سيستم شما ريخته كه ويندوز فكر مي كنه اگر در حالت Standby برده دچار مشكل ميشه ! نمي دونم شايد بتوني با برنامه your Uninstaller پاكش كني!

=============================

سوال : الان چند هفته میشه که برنامه های clone cd و120  alcohol روی سیستمم اجرا نمیشه به این صورت که هرچی روی ایکونش کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیفته، هیچ پیغام خطایی هم داده نمیشه

ویندوزمم سون 64 بیتی هست!

پاسخ : يك بار پاكشون كن دوباره نصب كن شايد درست بشه ! وگرنه نمي دونم!

=============================

سوال : چند روز پیش داشتم با wordمیکردم نمیدونم چی شد که همه ایکونهای  به جز my computer /recycie bin/  فایل ورد شد و به صورت ورد باز شد ولی وقتی افبس رو حذف میکنم به شکل اولیه بر میگرده ;طفا بهم بگید چه جور به حالت اولیه برگش گردونم اومده در ضمن system reastor هم کردم نشد

پاسخ : يك كاربر جديد تعريف كن اگه و از اين به بعد با كاربر جديد كار بكن و قديمي را پاك كن.

 

نوشته شده توسط محمد علی زمانی در ساعت 14:53 | لینک  |  7 نظر یا پرسش

به نام هستي بشخ

سلام

سوال :‌میخواستم بدونم هدفون بلوتوث بیسیم رو چطوری میشه به ویندوز 7 معرفی کرد؟؟
خیلی تلاش کردم ولی بازم نتونستم بشناسونمش!

پاسخ : روش خاصي نداره معمولا قطعه اي USB دارند كه به سيستم وصل ميشه و به صورت خودكار با گوشي ارتباط رقرار مي كنه در برخي از دستگاه ها هم نياز به نصب درايور هست.شايد مشكلي داره !؟

-------------------------------

سوال : ميخواهم مانع شير شدن ساير چاپگرهادر شبكه اداري به سيستم خودم شوم و يا شير ديگر چاپگرها را از سيستم خودم غير فعال كنم ويندوز من xp ميباشد

 پاسخ :  كافيه وارد Mycomputer بشيد و از منوي Tools وارد Folder Option بشيد در تب View  اولين گزينه را غير فعال كنيد (Automatically search for network folder and Printers)

--------------------------------

سوال : رمز مموری گوشیمو یادم رفته چه کار کنم

پاسخ :‌در اينترنت برنامه هاي زيادي وجود داره كه مي تونيد اين رمز عبور را ازبين ببريد كافي كمي جستجو كنيد حتي فارسي.

 ----------------------------------

سوال :

کامپیوتر من به اینترنت وصل میشه ولی مشکلی نداره بجز یک سایت همه سایتها رو میره در صورتی که بقیه کامپیوترها به همون سایت وصل میشن

پاسخ :‌عجييبه !!‌ معمولا ربطي به هم ندارن بايد بدونم كه چطور شبكه اي داريد و چطور اينترنت توزيع مي شود!

-------------------------------

سوال : من وقتی ویندوز عوض می کنم task manager باز میشه اما بعد از این که driver and anti viruos نصب می کنم بعد از خاموش شدن کامپوتر دوباره روشن میکنم task manager error close program برای win 7 رو نشون می ده من registery هم درست کردم ولی درست نشده چیکار کنم درست شه ؟

پاسخ :‌مطمئن باشيد برنامه هايي كه نصب مي كنيد مانند آنتي ويروس يا درايور ويروسي هستند.به روشي كه قبلا براي نصب مجدد ويندوز گفته ام عمل كنيد.

----------------------------

سوال : چگونه باید عکس هایی که به ایمیلم ارسال می سود را باز کنم؟

پاسخ ‌: چگونگي ندارد! به صورت خودكار باز ميشه مگر اينكه لينك عكس از بين رفته باشه يا ف××٪٪ل٪٪$$تر شده باشه!

-------------------------------

سوال : چگونه میتوان فایل بازی را در وبلاگ گذاشت برای دانلود.

پاسخ :‌بايد فايل هاي خودتونو در يك HOST بريزيد و لينك دانلود آن را در وبلاگ بگذاريد. هاست هاي مجاني زياد هستند من توصيه مي كنم از www.4shared.com استفاده كنيد. يك Account بسازيد و در آن آپلود كنيد. محيط بسيار ساده اي دارد. دقت كنيد فايل هايي كه در آن مي گذاريد نبايد حق كپي آن نقض شود براي رفع اين مشكل مي تونيد اسم بي ربط بگذاريد و آن ها را Zip كنيد و رمز عبور براي آن ها بگذاريد بعد آپلود كنيد.

 

----------------------------

سوال : من یه نرم افزاری میخوام نصب کنم که کرکش رو آنتی ویروسها ویروس میشناسه به همین خاطر من اون رو همیشه بصورت RAR نگه میدارم
آلان میخوام این فایل رو روی یه لپ تاپ با ویندوز سون 64 بیتی نصب کنم آنتی ویروسم Nod32 2.7 control center هست برای اچرای کرک روی دکمه Quit آنتی ویروس کلیک میکنم و به ظاهر آنتی ویروس دیگه اجرا نمیشه و آیکونش از taskbar پایین هم میره اما همین که اکسترکت میکنم اون فایل اصلی کرک رو نمی آره که من احتمال میدم آن�

 


نظرات شما عزیزان:

fp
ساعت17:34---9 تير 1391
بسمه تعالی
سلام
CDلپ تاپم رو گم کردم و میخواهم ویندوزم رو عوض کنم حالا نمیدونم چه طوری میتونم درایور ها را بعد تعویض ویندوز نصب کنم
شما میتونید کمکم کنید؟
بانشکر


milad
ساعت7:42---3 تير 1391
سلام.من همیشه با کامپیوترم بازی فوتبال میکنم تقریبا سه ماهه هیچ مشکلی هم بازی نداشت اما تقریبا یک ماهه این بازی رو پاک کردم حالا که نصبش کردم سرعت بازی خیلی خیلی افت کرده و بعضی وقت ها گیر میکنه بازی های دیگه رو هم تست کردم اما همین وضعیت رو دارند اگه میشه راهنمایی کنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, توسط قاسم ابناوی |